Veckans träningsplanering vecka 10

Tänkte återinföra den här formen av planering på försök, men på ett lite nytt sätt, dels ska det vara en planering för mig, men ska också ta med en del med Maxim, så har jag lite koll.

Matilda
Måndag: Promend med Maxim
Tisdag: Kendo
Onsdag:
Torsdag: ev Kendo
Fredag: ev Kendo
Lördag: ev Promenad/springtur
Söndag: ev Promenad/springtur

Alla eventuellt är eftersom jag inte vet riktigt hur kendon ser ut denna vecka. Jag vill träna på torsdag, men eftersom jag jobbar natt så blir det lite väl sent eftersom jag inte vill jobba så länge på fredag morgon. Så vi får se, blir det rustningspass på fredag (beroende på om instruktören är ledig eller ej) så blir det nog bara träning på fredagen, blir det kata pass på fredagen så ska jag försöka träna båda dagarna, men det visar sig.
Helgträningen beror lite på vädret, målet är att det blir av en av dagarna.

Maxim
Måndag: Promenad med ev klättring
Tisdag: Vila
Onsdag: Ev skritta ut
Torsdag: Ev rida i ridhuset
Fredag: Uteritt
Lördag: Uteritt
Söndag: Uteritt

Ja, som sagt blir det gemensam träning för oss på måndagen. Sedan beror det lite på hur det fungerar med hackamoret, hoppas att jag kan rida lite på det innan fredagen, annars får jag föröska släppa honom i ridhuset någon mer gång eller longera i grimma så han är lite avsprungen innan vi ska ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0