Att se fram imot

Lite filmer som jag ser fram imot att se denna höst. Några har inte haft premiär ännu och några väntar jag på DVD:n.
 
 
Denna har jag velat se länge, men väntar man på något gott så kan man vänta ett tag. Har stora förhoppningar på den och hoppas på att få dem infriade snart.
 
Denna stötte jag på av en slump efter att ha surfat runt på IMDB en sen kväll (en av mina hobbys). Tyckte den verkade intressant och annorlunda och längtar verkligen tills den kommer ut, vet inte om den kommer på bio i Sverige, men man kan ju hoppas.
 
Är egentligen inte överförtjust i Bourne-filmerna, men denna verkar ha potential.
 
Ännu en film som jag längtar efter, tycker att Joseph Gordon-Levitt bara blir bättre och bättre, fick upp ögonen för honom lite i senaste Batman-filmen.
 
Lite blandat sådär, men det är så min filmsmak är.
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0