Cheesecake!

Efter en intensiv (nåja) dag med skjutsningar hit och dit, vikning av tvätt, torkning av disk, (välbehövlig) omplantering av blommor och höststädning av balkongen så får jag lov att pusta lite i soffan. Har kännt mig pigg och glad idag och det känns skönt att få lite gjort. Planen är att hinna tvätta bilen ikväll också, vi får se hur det går med det, annars så får jag ta det en dag i veckan istället. En tur ut till Borensberg blir det också innan dagen är över.



Igår hade jag fredagsfika på jobbet, jag gjorde Cheesecake. Lite av en chansning, har aldrig ens varit i närheten av att försöka tidigare, men hittade ett enkelt recept (utan gelantin) som dessutom gick snabbt att göra. Gott smakade den också, egentligen tyckte receptet att man skulle dekorera med frukt, typ annanas eller kiwi, men det skippade jag. Funkade ändå :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0