En vecka kvar!

Om en vecka åker vi till Fjordhäst-SM i Örebro! Jossan och Joker ska tävla Bruksridning och jag ska vara hästskötare. Tar mitt jobb på fullaste allvar och har redan börjat förberedelserna. Det är lite retsamt när man kämpat och ryktat hästen glänsande ren för att se när man släpper ut honom i hagen igen att det första han gör är att rulla sig i leran. I nästa vecka bli det i allafall ordentlig schamponering och ännu mer putsande av manen (är perfektionist, men jag ska nog bli nöjd tillslut).

                                  
                                                       Joker e. Furubäcks Io u. Hera född. 2005

I morgon blir det en tur till stallet igen, får se vad den bjuder på.

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Syster Frida

Sv. ja jag har tur jag, det är ju cezane jag ridti på mäst här p åsenaste tiden.:):) hon är myssig.:):) Spännadne att du snart blir hästskötare på fjord SM :D:D roligt roligt.:):) han kommer vara snyggast på hela SM:):):) du får meddela hur det gått sen för er.:) själv ska jag ju till Falsterbo nästa vecka och egter det Danmark och tyskland två veckor.:):) så har fullt up ptre veckor framåt.:):):):) men kul är det:):)

2011-07-01 @ 20:56:44
URL: http://fraidich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0