En måndag

Det känns nyttigt att komma först och gå sist i rummet man sitter i. I och för sig roar jag mig mest nu eftersom jag precis ritat klart kurvorna jag hade som mål för dagen att få klara. Hade inte tänkt att labba idag, det är ju sista veckan och sedan ska rappoten vara klar och inget blod hade jag bokat heller. Men sen så kommer Christian och undrar om jag vill ha hans blod eftersom han tydligen inte skulle labba med det ändå, så då blev det en labdag till, vilket är kul på ett sätt eftersom man får lite mer resultat att diskutera. Samtidigt höjs stressnivån något också. Nu ska jag skriva som en galning imorgon på förmiddagen och sedan ska vi sitta och diskutera resultat på eftermiddagen. Räknar med en sen kväll och ingen ridning, tyvärr blir det ingen tävling i helgen eftersom Jossan blivit sjuk så ställer in dressyrträningen denna vecka och tar sköna uteritter och galopparbete på Hampus istället. Ska ta en tidig eftermiddag på onsdag och rida i ljuset och njuta lite. Det kan nog behövas. Nu vet jag inte riktigt hur kvällen ska sluta, tänker nog fara hemåt snart och kanske försöka fixa lite, det går långsamt framåt, snart vågar jag mig på att ha gäster.

 

Det Positiva: Mer resultat

Det Negativa: Mer stress

 

Thinking, hoping...

 

Over and Out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0