Fina dressyr-Maxim

Några bilder som klickades i helgen som var. Så kul med fina bilder på min prins i bra kvalité tänker förstora upp en och framkalla.
 
Foto: Moa Belin
Foto: Moa Belin
Foto: Moa Belin
Foto: Josefin Söderwall
Foto: Josefin Söderwall
Foto: Josefin Söderwall
Foto: Josefin Söderwall
Foto: Josefin Söderwall
Foto: Josefin Söderwall
Foto: Josefin Söderwall
Foto: Josefin Söderwall
Foto: Josefin Söderwall
Foto: Josefin Söderwall
Foto: Josefin Söderwall
Foto: Josefin Söderwall
Foto: Josefin Söderwall
 
Der första fotorna är tagna av Moa, hennes blogg hittar ni här. Och övriga är tagna av Josefin, hennes blogg finns här. Sedan ska jag se om tävlingsfotografen tagit några bra bilder också, hon satt vid dressyren under LC:n som om jag har tur kanske det finns fler fina bilder.
 
Det Positiva: Till och med jag ler på några bilder
Det Negativa: Att inte alltid ha fotograf med sig...
 
Looking like a star

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0