Tävlingsplanering vår 2014

Jupp, nu har jag suttit och knåpat lite på tävlingsplaneringen för våren. Brukar ju inte bli som man tänkt, men en plan ska man ju ha i allafall så det finns någonstans att börja. Har inte alls bestämt klasser ännu, det gör jag vid anmälan, vad jag planerar så kommer vi tävla lite blandat LC och LB och bara en klass per tävlingsdag som det ser ut denna vår, mot hösten kanske vi testar på att gå två klasser igen, allt beroende på hur det går naturligtvis. Känns mycket kul att ha något att se fram i mot igen!
 
Vi ska ju testa på att rida i lag i år också, i Div III, tillsammans med fjordhästkompisar, vilket jag tror Maxim kommer att uppskatta, han gillar hästar som ser ut som han själv, problemet är väl mest att han alltid vill fram och bekanta sig också. På dessa vet jag inte vilken klass jag ska rida, men förmodligen LC, det känns nog mest lämpligt. I samband med detta planeras det att vi ska ha ett par gemensamma träningar för tränare, ska också bli superkul och testa på att träna för någon ny. Så det händer mycket denna vår, men jag ser fram i mot det något enormt också.
 
20 Feb Clear Round Dressyr hos Familjen Lilja, Mantorp LB:1 Anmäld!
 
22 Mars Lokal Dressyr, Mantorp LC:2 Anmäld!
 
30 Mars Pay and Ride, Vikbolandet (Kanske, blir fler helger på rad och en bit att åka)
 
13 April Lokal Dressyr, Heda LC/LB (Första omgången Div III)
 
26 April ÖFF Dressyr (Vill gärna åka, men kanske ska på kendo denna helg)
 
4 Maj ÖFF Hoppning
 
10 Maj Lokal Dressyr, Linköping LC/LB (Andra omgången Div III)
 
1 Juni Lokal Dressyr, Norrköping LC/LB (Kanske)
 
8 Juni ÖFF Bruksridning
 
22 Juni Lokal Dressyr, Åkerbo LB
 
3 Juli Lokal Dressyr, Heda LB
 
24-27 Juli Fjordhäst-SM, Töreboda? LB (Drömmen för i år, men vi får helt enkelt se hur det känns med allt)
 

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0