Kvällsritt

Åska och regn om vart annat hela dagen. Lagom kul med ett instrument på jobbet som inte tål minsta avbrott i strömmen och en ridtur planerad tillsammans med Flora och medryttare A. Nåja när jag kom ut till stallet hade jag gott om tid på mig så fick bli mys och frisörstund med Maxim, klippte man och hade mig i över en timme.
 
 
Vårbild <3
 
Sedan, lagom till Flora också var inne så klarnade det upp ute och vi kunde ge oss ut på en trevlig kvällstur tillsammans. Lite skritt och trav på grusvägen blev det, lite lagom sådär. Mycket trevligt, har haft sällskap de senaste tre gångerna jag ridit ut nu, samma häst, men olika ryttare, känns mycket kul, snart kommer flera hem från sommarbeten också så då blir det nog ännu fler som man kan rida med.
 
Maxim var duktig, tittade lite ibland, men gick mest på, lite mer framåt på hemvägen. Vi bestämde att vi ska boka in en längre ridtur längre fram, ha med lite fika och vara ute och mysa med hästarna, finns en hel del vägar jag inte ridit på ännu.
 
Det Positiva: Sällskap
Det Negativa: Åskmuller
 
You light up my life

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0