Dark shadows

Tunga dagar igen, av många olika själ, inser hur nära gränsen jag ligger, behövs inte mycket för att knuffa mig över den. Denna höst har varit lärorik på många sätt.
 
 
Åter till Maximen, liten promenad blev det faktiskt på söndagen, han var lugn och harmonisk vilket var skönt, vi gick inte så länge, tjugo minuter kanske, lite lagom sådär, mest matten som blev trött av snöpulsandet. Sedan så blev det lite pyssel igår, borstade och myste lite. Idag var jag ut en sväng på lunchen och fixade och imorgon blir det innan jobbet är det tänkt, då ska jag försöka hinna med en liten promenad igen. Om jag kommer upp vill säga. Den största utmaningen just nu, jag längtar tills på söndag när det äntligen är sovmorgon. Jag längtar också ohyggligt mycket efter mellandagarna och ledigheten, jag ska passa på att umgår med Johan, våra vänner och min älskade, älskade häst. Inget, inget ska få förstöra det.
 
Det Positiva: Men vi har ju i allafall snö
Det Negativa: Jäkla sätt
 
Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder.
 

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0