Rymlingen


Lille Nostippen är på vift i grannskapet, både jag och Fläcken håller tummar och tassar på att hon snart kommer tillbaka. Fläcken vandrar ledsen omkring och letar, vägrar ta godis ifrån mig och vill inte leka. Lilla Nostippen var är du? Kom hem igen, vi saknar dig!

Jag ska sitta upp i natt och hoppas att hon kommer förbi och går i fällan som jag har lånat. Under tiden står det mat och vatten samt hennes favoritfilt på utepltsen så hon ska hitta tillbaka. Sedan sitter det lappar lite runt omkring så jag får veta om hon har försvunnit längre bort. På måndag kan jag låna kopiatorn på jobbet och tillverka fler. Men först håller vi tummarna på i natt.

Det Positiva: Nej
Det Negativa: Allt

Come home to me...

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Syster frida

NEJ!!! Nostippen kom tillbaka, du ska ju bo hos tilda ju!!! kom hem till henne med det samma.:)

2010-08-15 @ 20:00:06
URL: http://fraidich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0