Superkonserten

Något icke hästrelaterat kan man ju klämma in med ibland på bloggen också. För en dryg vecka sedan var jag och Johan på konsert! Jajamen, där ser man vad man kan hitta på! Superkonsert var det, men nästa gång vi går (för ja, så fort de kommer till Sverige ska jag se dem igen) ska jag stå längre fram och ha min awsome öronproppar som jag har på jobbet. I allafall var vi på Walk off the Earth, vilket var precis så awsome som jag trodde. Fantastiskt på så många sätt, för dem som inte vet vilka de är (vilket det till min förvånging finns folk som inte gör, så länkar jag lite videos nedan. De är kanske än så länge mest kända för sin cover på Sombody that I used to know, men jag tycker deras egna låtar bara blir bättre och bättre. Nya favoriter just nu är Rule the world och Sing it all away, men det mesta de gör blir fantastiskt bra. Innan de började spela var den en annan kanadensare på scen, Scott Helman, honom gillade jag också, speciellt låten Machine som jag också länkar nedan.
 
 
 
 
 
 
 
Over and Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0