Kaos, nytt liv och lite annat

Jo, så kan man nog beskriva den senaste veckan, eller nästan de senaste två veckorna sedan senaste inlägget. Det blir så ibland. Men i helgen hoppas jag på att kunna lägga in lite inlägg, även om alla dagar är ganska så fullplanerade, mest med hästaktiviteter.
 
Ibland är världen väldigt stor och man själv ganska så liten.
Annars så kan jag berätta att jag nu slutat på ett jobb och börjat på ett annat, kört ett flyttlass till Uppsala och saknat mina två favoritkillar de dagar jag tillbringat ensam där. Men jag tror också att det är lite bra. Nu kan jag fokusera ganska så mycket bara på jobbet i början tills jag kommer in i det. Jobbet är finfint, snälla kollegor och jag tror att arbetsuppgifterna kommer att passa mig, det är likt det jag gjort tidigare, men samtidigt ganska så annorlunda. Ser mycket fram imot att sätta tänderna i det hela på riktigt och är motiverad till att göra det allra bästa jag kan. Återkommer imorgon om vad Maxim haft för sig den senaste tiden.
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0