Nyår 2013/2014 Bosco Chiesanuova

Ja, lite bilder tänkte jag visa från vår lilla nyårsweekend. Jag och min Johan tillbringade fyra fina dagar tillsammans med hans familj uppe i bergen utanför Verona i Italien. För tre år sedan var vi på samma ställe och firade och nu var det alltså dags igen. Förra gången passade jag och Johan även på att besöka Venedig, denna gång blev det istället en liten avstickare till Milano. Men först och främst höll vi oss uppe i bergen, andades ren luft, njöt av ljusa dagar, fantastisk mat och uppfriskande promenader. Mer behöver man inte när man samtidigt kan umgås med människor man tycker om. Att omgivningen är fantastiskt vacker går ju heller inte att sticka under stol med.
 
Kyrkan i Bosco
Utsikt
 Idyll
Promenad
 Promenad
Promenad
Promenad
Promenad
Johan på äventyr
I skogen
Uppåt
Utsikt
Mera utsikt!
Vackert..
<3
Utsikt.
Inget är platt
Att må bra.
En väldigt trevlig resa, hoppas få åka dit fler gånger.
 
Det Positiva: Lugn, ro och mat
Det Negativa: Hårda sängar
 
Family

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0