Drömmar

Jag hittade ett gammalt inlägg bland alla utkasten jag slängt upp under åren som gått. Det här fick mig att le lite och ännu lite till när jag insåg att några av drömmarna faktiskt slagit in...
 
Alla har vi drömmar, här är några av mina...

Resor
Island, rida islandshäst och dyka
Nya Zeeland, vackra Sagan om Ringen landskap
Scotland, vandra i högländerna
England, besöka diverse slott
London (igen) för att upptäcka mer (Besökte med Johan april 2011, men vill fortfarande ha mer)
Norge, vandra längs kustens fjäll och fjordar
Sudan, oförstörd dykning
Australien, hört mycket fint om detta land (Äventyr med Lollo på 6 veckor april-maj 2013, vill tillbaka
Prag, verkar vara en vacker stad
Sant Peterburg, samma som ovan

Kendo
Besöka en Japansk Dojo i Japan
Gradera Dan-grad (1dan oktober 2011, 2dan oktober 2012)
Vinna en match (någon vinst har jag lyckats med)
Vara nöjd med ett helt pass
Klara att andas rätt en hel ji-geiko

Livet
Ha en egen trädgård
Skriva en bok

Trackback
RSS 2.0