Träningsplanering vecka 12

Matilda
Måndag: ev promenad/springtur
Tisdag: Kendo
Onsdag: ev promenad/springtur
Torsdag: Kendo
Fredag: ev promenad/springtur
Lördag:
Söndag:

Min egen planering för förra veckan gick sådär, ingen springtur blev det på helgen eftersom jag var så otroligt trött, men jag siktar på att komma ut en gång denna vecka, därav alla ev. i planeringen, får bli när jag får lite tid över helt enkelt.

Maxim
Måndag: Tömkörning eller promenad
Tisdag: Vila
Onsdag: Uteritt
Torsdag: Vila
Fredag: Ridhus
Lördag: Uteritt eller vila
Söndag: Uteritt eller vila

Höll förra veckans planering bra, bytte bara ridhusdag, annars så följde vi. Denna vecka blir lite mindre intensiv, tänkte mjukstarta med tömkörning om det finns plats i ridhuset, annars vår vanliga promenad. Sedan vila som vanligtp å tisdagen, uteritt på onsdagen, vila på torsdagen igen då jag ska hålla i kendopasset och kände att jag ville fokucera lite på det. Kör på ridhuset på fredagen (om det inte är superväder, då kanske det blir ridbanan istället) och sedan ska vi åka bort lite till helgen, men jag hoppas hinna rida i allafall en av dagarna. Har hittat spännande och intressanta backar som jag hoppas kunna införa i min muskelbyggarplan också, kanske hinner utforska dem något i veckan, vi får se.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0