Ha!

Uppdaterar bara en gång till idag för jag är så himla nöjd med mig själv. Jag lyckades faktiskt! Har lagt till en bild på första-sidan, innan dess var jag tvungen att minska storlek i GIMP (tredje gången gillt blev det bra). Sedan har jag lyckats lägga in en av skådespelarna på medverkande-sidan också (några fler ska in när bilder kommer) och dessutom efter lite fiffel få länkningen till den större bilden att fungera. Har ingen aning om jag gjort på samma sätt som Johan skulle ha gjort, men det ser likadant ut när man klickar sig in på hemsidan i allafall.


Hihi, tungan ut :P

Nu kan jag sova med lite gott samvete i allafall, kanske zappa lite på tv:n först för att få bort lite tankar. Imorgon ska jag springa med Lollo och rida en sväng (om jag orkar) i allafall kvällsfodra och kanske ta bild på den nyklippta manen.

You can do more then you think!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0