Där du andas



Nu är det lördag kväll och jag är förmodligen helt slut av en hel dag av kendo, men samtidigt hög av alla nya intryck.

Att inte träffa Johan så mycket under veckorna som gått när jag jobbat natt, gör att det är lite mer motvilligt att åka hemifrån, även fast det är roliga saker man ska göra. Imorgon kväll ska vi dock umgås igen och det längtar jag efter. När jag hör den här låten tänker jag tillbaka på sommaren innan den där hösten när allt blev klart som kristall och vi blev tillsammans. Det var en sommar med många förvirrade tankar och ett ögonblick av klarhet att allt kommer att ordna sig till det bästa.

Jag är så glad att du finns <3

Over and Out



Kommentarer
Postat av: J

Du är lite lurig med dina tidsinställda inlägg :)

2011-05-15 @ 16:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0