The last Legion



Fortsätter lite på samma filmtema. Kände att jag snöat in mig lite på riktiga tjejfilmer ett tag och nu var det dags att kompensera lite. Så då passade jag på att kompensera ordentligt istället, det här är ju trots allt den sorts filmer jag alltid har gillat mest. Så lite tanke så möjligt, så mycket action som möjligt.

I den första söndagsfilmen Legion var det mest skjutvapen, men i denna The last Legion, (japp, vi håller oss till titeltema här), var det svärd, svärd i massor och lite pilbågar också. Och en tjej som slogs med svärd, mycket uppskattat. Och svettiga skäggiga karlar i rustning. Det var trevligt det också. Och man behövde inte tänka, huvudsaken det. Jag ska se tänkande filmer också, herregud, jag ska se så många oscarsfilmer jag orkar med, men innan dess måste jag ladda upp med lite blodiga icke-tänkande filmer, för att orka liksom...

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0