Changes

Tre av tre, så här kör vi. Det har varit några mycket intensiva veckor för min del och än är det inte över.

- Jag och Johan ska bli sambos, ganska snart till och med, flyttlådor ska packas, saker ska slängas, sparas, skänkas. Någon som vill ha en tv? Det ska bli väldigt roligt och spännande.

- My Toyota is fantastic. Hur det gick till när jag blev bilägare är en historia för sig, men snabbt gick det och min pärla har nu anlänt. Mycket efterlängtad då det blir smidigt att åka till stallet och inte behöva anpassa sig till bussarna åt något håll.

- Häst. Sedan jag var 6 år har jag drömt om en egen häst och nu har den drömmen blivit sann. Jag har redan skrivit om honom, Maxim, och jag hoppas att vi kommer att komma överrens och få många roliga år och uppleva många äventyr tillsammans.

Nu är jag iväg på semester och road-trip med Johan, mer om det när jag kommer hem, semestern gäller också internet.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0