Nytt!

Eftersom det har varit mellandagsreatider och jag för första gången någonsin haft en inkomst (icke bidrags-och lånebaserad) så har jag unnat mig en hel del. Det största (och kanske bästa) är en soffa och en soffbordsmöbel från IKEA. Den kom igår och jag ägnade en god timme åt att skruva ihop den. Kändes som om man byggde lego igen, fast bitarna var lite större. Kul var det i allafall och jätteskön att sitta i, känns bra att kolla på tv i den istället för i sängen.




Klart!

Nu ska jag införskaffa lite färgglada kuddfodral, har tänkt mig lila, och sätta upp alla fina tavlor jag fått i julklapp av syster. I bordet har jag tänkt förvara kurslitteratur som jag ändå inte använder, på det viset får jag plats med mer böcker i bokhyllan, mera böcker att läsa, mohaha! Har en massa dukar jag fått från farmor genom åren och någon av dem ska få pryda det nya bordet och kanske lite ljus också.

Mycket planer, hoppas att jag snart orkar ta tag i det också, blir så trött på kvällarna när jag är hemma. Ikväll ska jag dock iväg på middag med hela Johans familj, det ska bli trevligt, hoppas att jag piggnar till lite innan dess.

Det Positiva: Nytt
Det Negativa: Ork

Drömmar...

Over and Out

Kommentarer
Postat av: frida

är det en bäddsoffa??eller får jag plats i den ialla fall om jag kommer på besök?:):)

2011-01-05 @ 17:27:47
URL: http://fraidich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0