Vinterljus 2011

För någon vecka sedan så promenerade vi faktiskt vinterljus i Linköping. Jag tror att det är tredje året i rad som det var. Vinterljus är en promenadslinga med olika ljusinstallationer, vissa av dessa blir sedan kvar permanent och lyser upp staden. Detta är något bland annat kommunen anordnar och det är väldigt populärt. Jag och Johan har gått varenda år tillsammans och detta år var även David och Greta med.

Några bilder tog jag, men min kamera är ju inte så jättebra, men lite kan man kanske föreställa sig hur fint det var.


Bro

Klot på Stångån

Spegelträd

Det var en kortare slinga än förut om åren, vilket jag tyckte var bra. Dessutom fick man som vanligt se nya delar av Linköping som jag aldrig varit i tidigare. Kallt var det som vanligt, envisades ju med att inte ta underställsbyxor också.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0