Veckans planerade träning

Vecka 15

Måndag: Springa
Tisdag: Kendo 1,5 h
Onsdag: Rida
Torsdag: Iaido 1,5 h (ev Kendo 1,5)
Fredag: Vila
Lördag: Vila (Promenera i London)
Söndag: Vila (Promenerar i London)

Oups, höll nästan på att glömma. Förra veckan har jag inte så mycket att kommentera om, planen hölls någorlunda och jag är nöjd med min insats.

Denna vecka har börjat ganska bra också, igår så var vi och gjorde ett tappert försök till att springa 5 km, det blev 2,5 och promenad 2,5, rätt så bra ändå med tanke på att alla tre tränat 4 h kendo på söndagen. Det blir annars en ganska lugn vecka ur träningssynpunkt, ska försöka orka med att träna kendo på torsdagen också sedan så åker jag på semester till London och där blir det nog ganska mycket promenerande, men mest semester, känns som om det behövs nu.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0