Framtiden

Idag skrev jag på ett tillsvidare kontrakt på jobbet. Trygghet, löneförhöjning och ännu en tid i Linköping väntar med andra ord. Jag kommer fortsätta att se mig om, mest för att inte fastna alldeles i tryggheten, men jag kommer nog inte gå in på arbetsförmedligen varje vecka längre.

Jag kommer att börja jobba natt också den första tiden, sedan ska det till en schemaförändring är det tänkt och vi ska gå på rullande med nattjobb var 5:e/6:e vecka ungefär, men som sagt börjar jag med nattjobb. Har aldrig testat det tidigare, så det blir spännande, hoppas bara att det fungerar också, får helt enkelt se.

Denna kväll ska jag fira i myskläder och tv-tittande, men imorgon så är jag nog sugen på lite vin tror jag minsann, får se om jag orkar ut och leta upp lite.

Det Positiva: Jobb
Det Negativa: Morgon

Nice...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0