Bästaste och pepparkakspremiär

Händer inte mycket här, ingen träning ikväll heller, tog beslutet att vila och träna på söndag och förhoppningsvis en gång under nästa vecka. Nästa helg bär det av till Malmö och så mycket kendo jag bara orkar med.

Annars händer det inte så mycket här. Vi hade pepparkakspremiär här om dagen, det gillades!

Imorgon är det genrep inför tävlingen på lördag och jag får med mig världens bästa hästskötare och pojkvän. Blir så glad när han följer med och så roligt att han vill, bästaste! <3



Ska försöka somna tidigt ikväll så jag är pigg och glad imorgon. Vi kör hårt på jobbet och än så länge har det inte krachat ihop i veckan. Peppar, peppar, ta i trä. Blir förmodligen mycket jobb nästa vecka, men vi är ju superteamet så det ska nog gå, på något vis.

Det Positiva: Världens bästa
Det Negativa: Vill mer än jag orkar...

I want to spend all my time on things that mattes...

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Elinor

åååh vad fina ni är! :) på smögen och allt :) härligt med pepparkakor! :) lycka till på tävlingen! )

kram <3

2010-11-11 @ 20:23:25
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0