Superwoman

Idag har jag lyckats springa 5 km i Rydsskogen på en tid som var 1 minut snabbare än senast jag sprang. Målet är nu att springa minst en gång i veckan under sommaren och sedan så får vi se vad som hinns med helt enkelt.

Annars så tuffar jag på mot semestern och försöker hinna med att planera densamma därimellan. Ska bli spännande att fara på fjällvandring, om en vecka, nästan precis bär det av, förutsatt att planeringen följs. Denna vecka ska jag försöka gå lite i mina kängor, torka lite mat, planera vad för mat vi ska laga, införskaffa en bra ryggsäck, kolla upp färdvägen ordentligt med min kära pappa, färdigställa min gigantiska packlista, ha föreberedelsemöte. Därimellan hinna träna kendo, hjälpa till på Vätternrundan och jobba undan så mycket jag kan på jobbet, men det klarar jag, inga problem, jag är ju Superwoman. Iallafall i en vecka till, sedan tar jag semester!

Det Positiva: Lekande katter
Det Negativa: Högljudda lekande katter när man ska sova...

I miss you...

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0