Kort och gott

Ibland hinner man med mycket på kort tid. Till exempel läsa igenom sin blogg, då endast kendoinläggen, minnas tillbaka och längta ännu mer till träningen imorgon. Bli avbruten av telefonsamtal, rensa i trädgårdslandet, städa undan i lägenheten och våttorka bort allt katthår. Laga matlådemat, inse att man fortfarande har en bra bit av kvällen kvar och hastigt och lustigt befinner sig ute på promenad.

Två dagar kvar att jobba nu, fem dagar tills jag får träffa finaste igen. Sju dagar tills jag befinner mig i Kittelfjäll och en veckas äventyr. En dag till och jag får träna kendo! Hepp, hepp, nu kör vi. Ska bara duscha först... och klippa naglarna...

Det Positiva: Promenad i kvällsol
Det Negativa: Finaste är så långt, långt bort...

Nedräkningen har börjat....

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Johan

Wuhu, jag ar fin! =)

2010-06-17 @ 12:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0