Sluta tänka då...

Sluta tänka! Så vill jag skrika till mitt huvud ibland eller ganska ofta på sistone. Samtidigt vill jag skrika till kroppen att orka lite mer. Inte så bra kommunikation mellan de båda delarna har jag för tillfället.

Idag hade vi attackstegsträning som var svårt. Jag tycker verkligen att det är svårt att göra attacksteg om man inte har något att hugga på. Misslyckades rätt så bra i början, blev lite petad på och då blev det bättre. Tills vi bytte övning och så blebv det sämre ett tag och sedan lite bättre igen. På rustningsdelen var jag överallt och ingenstans kändes det som, nej någon känsla fanns där inte idag, helt borttappad, men jag får väl ta och leta imorgon. Sedan har jag för öppen kamaj mot kote också, inte bra, måste börja tänka på och att slappna av i huvudet och ha kroppen beredd.

Nu ska jag sova och inte tänka så mycket.

Det Positiva: Fika i solen.
Det Negativa: För mycket tankar.

Imorgon är en annan dag...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0