Run, Matilda, run

Springer omkring på lab nu och kommer fortsätta med det hela dagen, sedan blir det till att jaga reda på vart förrådet och tvättstugan är på det nya stället. Hyra släp och ikväll är det träning också, ska bli skönt att koppla av lite och ha roligt! Imorgon ska jag jobba också, det blir trevligt, roligt att träffa dem igen och nu är nog alla tillbaka från semestern också.

Igår var det andra avsnittet av True Blood, vet fortfarande inte riktigt vad jag ska tycka, Bill är bra på alla sätt men Sookie vet jag inte riktigt, ibland får jag en irriterad känsla av henne. Detta avsnitt var i allafall bättre än det första och slutade på ett sådant där jobbigt sätt att man måste se nästa också. Undrar om det kommer att fortsätta så, för avsnittssluten har de i allafall lyckats med.

Nu ska jag springa och jaga magnetloppar.

Det Positiva: Snart är den här veckan över.
Det Negativa: Surrar i mitt huvud...

Om du springer snabbare en ljuset kanske du hinner allt du vill...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0