Fullspäckad dag.

Helt slut efter full rulle hela dagen lång. Började skolan klockan åtta  imorse med att skriva en labrapport och nästan inte prata någon kendo alls, bedrift! Sedan var det lektion där vi skulle rena ett protein med ett dataprogram från 80-talet, med tillhörande grafik. Gjorde ont i ögonen av att se på skärmen. Inte kunde man backa heller, man kunde trycka på ender och mellanslag i princip. Förstod principerna i alla fall och det är väl huvudaken. Sedan satt vi i solen och åt lunch, mycket gott. På eftermiddagen var det dags för en seg föreläsning i Miljöteknik. Inte speciellt motiverad alls.

Efter skolan bar det av direkt till Simhallen och jobb. Träffade Linus, Erik och Elin. Kul, kul och sedan hade jag och Elin lite simskola. Jobbiga barn var det, men ändå så gick ju tiden fort. Hann med att prata med Bella också innan jag bytte om och släpade ut mina saker. Kom hem till Micaela och Nettan och precis då får jag sms om att de är utanför Simhallen, så jag får vända tillbaka, i och för sig bara 100 meter, men ändå. Iväg till täningen med dunkande huvudväk. Som tur var gick det bra att träna ändå, klarade av alla kommandon i Dai ichi Kihon, mycket stolt över mig själv, sedan övade vi en massa grundtekniker och attacksteg, mycket välbehövligt. Inte så många som tränade idag, förstår inte vad som hänt med folket. Själv vill jag inte miss en ända träning. Efter täningens slut fick vi lämna tillbaka våra lånerustningar och sedan fick jag skjuts hem också, vilket gjorde min dag.

Nu är jag trött, ack så trött, så det blir sängen bums.

Det Positiva: Jag svimmade i alla fall inte, trots dålig mathållning och stress.
Det Negativa: Sömnbrist.

Thats what friends are for...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0