pust...

... och lite stön också, nu så är lägenheten färdigstädad och jag är också ren och fin så nu ska snart lagas middag!

Väldigt nöjd med mig själv måste jag säga. Släpade ut alla mattor till piskställningen och sedan bankade jag allt damm ur dem. Har också lyckats städa och organisera båda mina garderober litegran, ställt ut en massa saker i förrådet och till och med slängt en del. Nu har jag också en kasse som ska till klädinsamlingen, känner mig otroligt vuxen. Bytte ut julgardiner och julduk också så nu är jag beredd på våren, den får komma när den vill. En väldig skillnad blev det mot för hur det såg ut i förmiddags, golvet är rent också, det har det inte varit på väldigt länge. Odentifierbara fläckar har bebott det i veckor.

Men nu måste jag sluta sitta här och vara så självgod, ska börja lite med middagen innan Johan kommer.

Det Positiva: Rent och fint.
Det Negativa: Jag har för mycket saker.

Hoppet är det sista som överger människan har jag hört...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0