Bra dag

Idag var en bra dag. Mitt kök blev klart, jag lyckades tvätta ungefär en månads tvätt och få lite andra småsaker ut världen, så som tv-avgift och utvärderingar, mycket nöjd med mig själv. Lyckades också leta upp en sits, också kallad friluftsstol, som nu är beställd och väntas i mitten av nästa vecka. En lite för tidig present till mig själv, från mig själv. Jag tycker om att ge mig själv presenter, man blir så mycket gladare då. Oftast så består presenterna av sovmorgon, men nu har jag velat ha och letat så länge efter en sits och så hittade jag en! Lycka, ännu trevligare att gå ut och sitta i skogen.

Stökade runt lite i lägenheten idag också. Målade och fixade en ram till min papyrusteckning som inhandlades i Egypten. Det blev väldigt fint, nu ska jag bara klura ut hur man skruvar fast upphängningsgrejen så kommer den nog upp på väggen snart.

Dags att börja dra sig i väg mot en filmkväll, ska bli trevligt och så får vi se om det händer något mer.

Det Positiva: Nytvättat
Det Negativa: Ont

Come save us all...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0