Strandskydd och för lite sömn

Efter ungefär fyra timmars sömn var det dags att ta tag i den nya veckan. Kanske inte på topp direkt, men ska man till skolan på, som man tror, en viktig lektion så ska man. Lektionen visade sig vara i princip värdelös, lite surt när man kunde ha gosat ner sig i sängen ännu en stund och myst lite. Efter 45 minuter var det över och vi fick plötsligt ett hål, en andra frukost blev det av hålet så man skulle piggna till lite inför Språklig kommunikation. Två timmar ägnades åt att kommentera alla andras cv:n och personliga brev, kändes bra att jag trots allt gjorde dem på natten, även om de var väldigt kortfattat formulerat om man jämför med en del andras kommentarer.

Äntligen dags för lunch, vi sprang på Johan så fick sällskap av honom också, samt att vi hittade en plats i det något lugnare fysikhuset att äta på. Kall mat blev det idag, men i morgon blir det matlåda. På eftermiddagen var det meningen att vi skulle jobba undan en del uppgifter, men de tog så lång tid så vi gav upp vid klockan tre. Kändes skönt att få cykla hem tidigt, började känna av tröttheten ordentligt så jag åt en massa kladdkaka och sedan jag sov middag i en timme ungefär. Har grubblat fram och tillbaka över vilket ämne jag ska skriva debattartikeln om och nu tror jag att jag kommit fram till att jag ska debattera om strandskyddet och en del förändringar som de vill driva igenom i en ny lag. Nu har jag dock fastnat i formuleringen, ska förmodligen lägga det på is till i morgon och istället diska undan och sova ordentligt i natt. Får ta tag i detta i morgon eftermiddag istället.

Det Positiva: Vakna med Johan
Det Negativa: För få timmars sömn

Värme som håller mig kvar...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0