Illamående

Vaknade upp och snozade i morse, kände att det behövdes, fick sedan stressa mig igenom frukosten och cykelturen till SKL, så när jag kom fram var jag ordentligt illamående. Hade en föreläsning om gifter som jag förskte koncentrera mig på samtidigt som jag försökte få den där känslan av spyfärdighet att försvinna. Inte det lättaste, speciellt som detn kommer upp en stor jäkla bild på nån äcklig fruktkaka på den stora skärmen. "Koncentration Matilda, titta inte på bilden, titta inte på bilden". Funderade allvarligt på att åka hem då till lunch, men jag hängde med till skolan i alla fall. Blev lite bättre på lunchen som tillbringades med Louise, Linda och Marcus. Marcus och Linda är så roliga, så jag fick skratta en hel del, inte för att jag minns åt vad längre eller var det så att jordgubbar är nötter och bananer är bär? Eller var jordgubbar ett steriodsmultron? Sen pratade jag och Louise kendo också och så berättade jag det bästa med att lära sig hugga mot folk med att träsvärd. Det är nämligen så att om vi blir invarderade av samurajer från förr i tiden så kommer vi att kunna försvara oss. Eller i alla fall göra lite motstånd. Eller så bara springer vi som alla andra.

Tentapluggade på eftermiddagen istället för att gå på en lektion vi hade, kan ta igen det efter denna tenta tänkte jag. Johan kom och muntrade upp mig lite också, det var skönt. Sedan avslutade jag med att gå på en föreläsning som jag nog egentligen inte hade behövt gå på, mest självklarheter, men på slutet fic kvi se en rolig filmsnutt.

Nu ska jag hemåt och försöka fixa middag samt plugga lite till, därför begav jag mig till biblioteket nu för att kolla mailen, om jag inte startar datorn hemma så får jag troligvis mera gjort, så jag anstränger mig lite i allafall.

Det Positiva: Inga fler långa cykelfärder till Garnisionen.
Det Negativa: Illamående.

All I need to do is look at you.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0