Försovning

Ägnade natten åt att somna och sedan vakna, springa på toa och sedan inte kuna somna igen. Vaknade på morgonen: "Hmm, undrar hur mycket klockan är, men lampan är ju läckt så det måste ju vara kring sex eller något sådant. Eller vänta det är ju ljust ute." Klockan var halv tio och jag måste ha stängt av mobilen i sömnen för den låg brevid mig på nattugsbordet och inte i andraä nden av rummet. Inte mycket att göra åt, började klockan åtta och det kändes sådär att cykla till SKL utan att äta frukost, då hade jag hunnit till andra halvan av föreläsningen som började klockan tio. Så det fick bli lite plugg hemma och så långfrukost istället. Sådant som händer även om det var en intressant föreläsning jag missade. Dagen ska nu bestå av lite plugg, lite Hampus och så Kendoträning ikväll.

Bara att sätta igång.

Det Positiva: Långfrukost.
Det Negativa: Springa ut och in på toaletten.

Pigg fast ändå inte....

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0