Försovning och annat

Försovning i morse, men eftersom vi skulle vara på campus hann jag i tid. Hade oföreberedd muntlig övning, det gick ganska bra, blir bättre och bättre ju oftare man gör det. Fast vår lärare är lite konstig, ibland känns det inte som om hon lyssnar alls om man säger något och så ibland gör hon tvärt i mot vad hon själv bestämt. Till exempel skulle jag och Louise gå tidigare idag för att hinna till SKL och så skulle vi tydligen gå igenom min debattartikel allihopa, så sa hon att vi skulle göra det dierkt efter rasten så vi skulle hinna, men istället börjar vi med de cv:n som var kvar så jag hann aldrig höra deras kommentarer. Snacka om virrig.

Har sedan haft heldag på SKL. Många intressant föreläsningar så det var trevligt, men blev så trött så jag struntade att cykla till campus och ha den sista föreläsningen. Hem och vilade lite istället, läsa bok och äta födelsedagschoklad. Så börjar jag helgen tidigt också och ät ledig i morgon, eller jag ska inte till skolan i alla fall. Ska göra en del saker här hemma och kanske om jag orkar åka till stan, shoppa kängor och ta en sväng förbi gymmet.

Ska snart åka över till Johan och göra middag, flera dagar sedan vi träffades nu..

Det Positiva: Tidigt helg
Det Negativa: Trötthet

Längtar...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0