Do!

Jupp, nytt kendohugg igen, Do (Dååå), nu kan jag sprätta upp magen på folk också, inte bara hugga dem i huvudet och handleden. Anders är så rolig när han demonstrerar, "Ni förstår när det låter sploch så mår inte motståndaren så bra längre. Det ska låta sploch och inte kurr för då mår han fortfarande bra" Sedan fick vi lära oss en massa annat nytt också, blev helt snurrig i huvudet, men vi tränade mot fortsättarna och då är det som om man får en egen personlig tränare, hur bra som helst. Gick bra att skrika också tillslut, men nu måste jag öva på attacksteg samtidigt som jag skriker. Blev en bra avslutningen på en annars ganska värdelös dag.

Var en sväng till Hampus, men beslutade mig för att inte rida, blev en kort promenad i grimma istället och han höll på att dra i väg med mig ett antal gånger, jobbiga häst. Fäller som en galning gör han också och tänker bara på mat. Tycker om honom gör jag ändå. Lyckades ta mig hem också innan allt bara rasade samman igen. Näsan bara rann och ögonen kliade, jobbigt, jobbigt, ögondroppar och tabletter ska inhandlas så snart som möjligt.

Så blir ja sur på mig själv för att jag ska jobba på fredag och söndag också. Varför sa jag ja till det här nu igen? Just det pengarna var det ja... Men vad mycket hellre jag skulle ha gått och lyssnat på Mickeys exjobbframläggning och tillbringat helgen med Johan. Men, men, nu är det som det är och jag måste komma ihåg att tentaplugga också, på all den lediga tid jag får över. Tenta på tisdag, inte så motiverad, men ska ta mig samman. Någon ge mig motivationen, jag ber er vem som helst.

I allafall, dusch som väntar sedan sova, ska upp i morgon!

Det Positiva: Hugga, hugga :D
Det Negativa: Omotiverad

Tänker också fem månader tillbaka i tiden, vad mycket som har hänt på så kort tid <3

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0