Solsken i livet

Onsdagstäningen var kul, med de nya fina kläderna kände man sig extra cool och Anders tyckte att vi blev välrdigt snygga. Själva träningen gick väl helt okej, Anders gick bredvid mig igen, en hel långsida, och ättade till mina händer som inte vill vara som de ska. Sedan kom han tillbka en gång till och försökte förklara på ett annat sätt. Blev inte mycket klokare av det, men jag ska träna på att få det rätt.

Igår så sova jag ganska länge, fast jag hade så mycket planerat. Fick i allafall allt fädigt tills flickorna kom över. Vi åt kladdkaka och invigde mina fina sommar-saftglas. Sedan pratade vi om allt möjligt under tre timmar. Längre än vad jag trodde att det skulle hålla på. Det var trevligt och tjejigt på alla sätt och vis.

På kvällen kom Johan också och det var fint. Vi mös och sedan skulle vi ha middag så vi gick och handlade, men på vägen hem svävade pizzadoften omkring oss, så jag blev bjuden på pizza istället. Det blev en impulsmiddag. Sen mådde mitt huvud jättedåligt, tror att det var en kombination av att ha ätit och duckigt för dåligt under dagen. Som tur var gick det, med hjälp av en tablett, över under senare kvällen, så jag kunde somna i lugn och ro.

I morse sken solen igen och vi snosade lite, hade jag varit själv hade jag nog snosat ännu mer. Har stora problem med att ta mig upp ur sängen på morgonen. Åt långfrukost tillsammans och sedan åkte vi till skolan. Där hände inte mycket, har en ganska händelselös och tråkig föreläsning och nu är det plötsligt påsklov. Eller lov och lov måste klämma in plugg till tentan och två veckor också, men lite ledigt ska jag. Nu tror jag också att jag har bestämt mig för att tenta i en annan kurs. Känns vettigare att prioritera den nu, måste ju klara den någongång då det är en obligatorisk kurs.

Nu ska jag i allafall njuta av solen resten av dagen, ta en tur in till stan och handla present samt fylla på allergimedicinförådet. Jag är redo, kom an bara!

För övrigt har jag fortfarande träningsvärk i magen efter coren, kan inte skratta, kan inte nysa, då viker jag mig dubbel, hoppas det går över snart, så jag kan skaffa mig ny..

Det Positiva: Mys med Johan.
Det Negativa: Träningsvärk, fortfarande.

Varma händer...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0