Kenny Begins

Gick omkring hela förmiddagen igår och laddade inför tentan, mycket bättre med morgontentor så att man får det gjort. Slutade med att jag gick dit en timme tidigare och satt i solen utanför Terra och laddade. Tror att tentan gick bra, men jag fick huvudvärk efter halva tiden så jag kanske missuppfattade allting fel.

Hemma igen skickade jag sms och ville träffa Johan, så det slutade med att vi hamnade på bion, Kenny Begins, den var helt okej, väldigt Kennyaktig. Sedan åt vi pizza också, mycket gott, hade inte ätit ordentligt på dagen alls, så det var exta gott bara för det. Sedan gick vi lite, men kom på att vi skulle åka bil istället. Vi hamnade vid Stångåns mynning och stod och blickadeut över Roxen från ett utkikstorn. Väldigt mysigt <3

Så åkte vi ut till flygplatsen för att hämta Johans pappa, men planet va försenat nästan en och en halv timme, så vi åkte hem till mig istället så fick Johan vänta där på att tiden skulle gå. När han åkt somnade jag nästan direkt. Tentor tar på kraften har jag märkt, men nu känner jag mig utvilad igen. Har ägnat förmiddagen åt att ladda upp massor av bilder på bilddagboken och nu ska jag sätta igång att städa lite. Här är väldigt smutsigt.

Det Positiva: Tid med Johan
Det Negativa: Huvudvärk

Vackert <3

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Elinor

Wollibolli :D:D:D:D den är sååå bra!!! fast jag gillar serien bättre men WIIIIE vad den är rolig!! måste också nämna att han Skarsgård var inte lika bra som de andra Skarsgårdarna :P

2009-04-20 @ 01:01:40
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0