Mellanakt

Nu var det hel vecka sedan jag skrev, ojoj, mycket som ska summeras alltså.
Fredagen var som vanligt en mysig hemmakväll framför tv:n. Lyckades också få tag på den fjärdeo ch sista delen i Twilight-sagan Breakin Dawn så läste i den också.

Lördagen började med den efterlängtade ridturen på Stenholmen. Jag fick en söt liten häst som hette Kerling. Vädret var helt underbart och gud så skönt det var att sitta i sadeln igen. Vad jag har saknat det. Louise, Mårten och Tommy tyckte också att det var roligt. Louise såg så lycklig ut på sin häst Hrafn, nästan första gången hon red. Efteråt åt vi mellanmål inomhus och tinade upp lite innan vi åkte tillbaka till Linköping.

Eftermiddagen var det återigen bokläsning som gällde, blev helt förhäxad av boken och kunde helt enkelt inte sluta.
På Söndagen jobbade jag kväll, lite jobbigt, men träffade en ny srbetskamrat som var väldigt trevlig att jobba med.

På måndagen var det dags för glöggpremiär och pepparkakor med Johan. Mycket trevligt och lite av en flykt från verkligheten. Veckan fortsatte med jobb på tisdagen och lite ensamtid på onsdagen. Nu är det snart dags för jobb igen, sedan lite träning innan jag åker hem till Johan.

I helgen blir det stockholm med systrarna, ska bli super att träffa dem igen och umgås lite samt försöka handla alla julklapparna i ett svep, får se hur det går.

Det Positiva: Jul, jul strånlande jul.
Det Negativa: Stress


Vill ha dig berdvid mig för alltid...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0