Bästaste

Sista veckan innan tenta-p avklarad och så var det dags att finna motivationen till att plugga igen. Har inte gått så bra denna vecka, men lite blev det i alla fall.
Tillbringade söndag kväll hos Johan och tittade på film och myste tillsammans. Sedan blev det i allafall lite pluggande i början av veckan och förberedelse av vår projektredovisning som var på torsdagen. Den gick bra och känns skönt att vara av med något i alla fall. Sista statistiklaben avklarades också och det gick förvånansvärt smidigt.

På onsdagen åkte jag ut till Hampus och det var så underbart. Började snöa när vi red ut i skogen och det var så mysigt. Han försökte testa lite och vända hemåt, men det hade han inget för så då försökte han springa väldigt fort istället. Det var kul jag bara skrattade och på hemvägen var han så glad och pinnade på. Tror vi kommer funka bra ihop.

Torsdagen var det dags för jobb igen. Det gick fint, några av barnen simmade helt själva och det är alltid härligt. Linus var lite halvsjuk, men var tvungen att jobba ändå stackarn. Efter jobbet ringde jag och grattade mamma medans jag sakta tog mig mot Skäggetorp och Johan. När jag väl kommer dig så håller han på att laga potatisgratäng som jag hjläpte till med. Den tog för lång tid så vi körde på te och mackor istället för vi var så hungriga. Sen myste vi i soffan och Johan spelade gitarr och så sjöng vi tillsammans. Jättekul verkligen, det kändes så bra att sjunga tillsammans med honom.
Vakande seeent i morse fast vi skulle ha gått upp halv sju. Nu blev klockan tolv innan vi åt frukost. Det har snöat och töat och nu ligger ett lager med blötsnö på marken. Cyklade in till stan och köpte resan så nu är det bestämt, åker till Sharm El Shejk över nyår ska blir så otroligt skönt.

Nu sitter jag här och äter matlådan som Johan packade ner med världens godaste potatisgratäng, jag är så lyckligt lottad som har honom. Han är den första jag kunnat sova en hel natt med och verkligen ligga och hålla om och då sover jag verkligen så otroligt gott. Han får mig att tänka på ett helt annat sätt en tidigare också och han lyssnar när jag berättar saker. Fattar inte hur han kan vara så underbar, men så ser verkligheten ut. Och han är så varm, så fort man kommer dit efter att ha cyklat i kylan får man en kram så man kan värma upp sig.

Det Positiva: Bästaste Johan
Det Negativa: Tenta-stress

Värmen från dig går rakt in i mig

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0