Två år...

Idag är en väldigt speciell dag. För två år sedan den 24 juli 2011 hakade vi på transporten och åkte till Söderköping, för att skriva på papper och hämta hem min alldeles egna Maximhäst. Två år som gått förbi i ett nafs, medgång, motgång, högt och lågt. Mest går det uppåt, framåt eller i vilken riktning jag nu vill så följer han efter, ofta med nosen före och ofta genom att förvåna både mig och sin omgivning. Han har gett mig mer än vad jag någonsin vågat hoppas på och jag ser fram i mot många roliga år tillsammans med honom.
 
Sommaren 2012
Hängläpp <3
24 Juli 2011, första bilden tillsammans
En av de första ridturerna i Älgbosätter 2011
Söt <3
...
Tjohoo!
 
Galopperar vidare mot framtiden
 

Over and Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0