En plan och mål som hör till

Nytt år, nya möjligheter brukar det heta. Även om man egentligen har precis samma möjligheter som dagen innan. Detta år har på många vis varit väldigt, väldigt bra, men också väldigt, väldigt jobbigt och för att inte börja på samma snurra igen har jag tänkt igenom lite vad jag vill.
 
Som tidigare år delar jag upp mina mål lite för att få det lite mer överskådligt.
 
Kendo/Träning/Hälsa
 
De mål som sattes upp inför detta år uppfylldes väl lite halvhjärtat. Relativt kontinuerligt har jag tränat vilket jag är nöjd med och bättre på att hålla pass tycker jag också att jag blivit, kanske inte på att planera dem, men improvisera är jag en mästare på.
 
För året som kommer så sätter jag upp lite liknande mål.
-Träna kontinuerligt, mer kvalitet än kvantitet.
-Försök till gradering sandan i oktober (vilket jag knappt vågar skriva och inte ens vågar börja tänka på ännu).
-Försöka hitta tid till annan träning en gång i veckan.
 
Maxim

Min älskade fina häst som seglar högt över alla mål jag sätter upp. Som sköter sig som den prins han är när vi är ute på äventyr. Vi saknar båda rutin och en del kunskap och jag är så stolt över vad vi åtsakommit detta år. Jag hoppas att vi även detta år får hålla oss friska och motiverad.
 
-Fortsätta med trafiksäkerhet (går att leda själv bland vanliga bilar och rida i grupp).
-Tävla lokal dressyr på LB-nivå under våren
-Nosa på LA till hösten och rida clear-round
-Komma ut på fler hopp clear-rounder
-Ta oss runt en bruksbana utan U
-Åka på kurs/läger
 
Allmänt

-Ta bättre hand om mig själv
-Försöka hitta mer tid till familj och vänner
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0