And so it begins...

... the greatest adventure of our lives.
 
Ja, eller något. Ryggsäcken är packad, likaså handbagaget. Efter lite allmänt internetkaos så är vi också incheckade och snart ska jag och Johan börja röra oss mot Arlanda där Lollo väntar. Gårdagen och dagen idag har varit upp och nedvänd med panikattacker lite då och då. Vad har jag gett mig in på? Aaarrgghhh, hjälp! Men nu är jag lite lugn igen.
 
Jag kommer att sakna att krama min fina sambo något otroligt mycket. Och naturligtvis kommer jag att sakna fina Maximprinsen väldigt mycket också. Bloggen kommer eventuellt att uppdateras lite sporadiskt med rapporter om Maxim och lite om resan. Jag kommer att ha en speciellt resdagbok också, återkommer med länk till den när allt är klart.
 
Det Positiva: Äventyr
Det Negativa: Saknad
 
You are a part of me

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0