Mera kendo

Som om jag kan få nog efter helgen. Idag bar det av på träning igen, sempai på nybörjarpasset. Det var ett trevligt pass, min egen insats ska jag kanske inte hurra för så mycket, men alla nybörjare var verkligen jätteduktiga idag. Jag var lite tankspridd och distraherad, vilket inte störde min kendo så mycket, men jag var inte en så duktig sempai som jag kudne ha varit kanske. Jag skulle behöva gå en kurs i hur man ska förklara saker, när man ska ta upp saker och på vilket sätt. Fasiken, jag vill ju hjälpa till. *Mutter, mutter*

Trevligt var det i allafall.

Tänkte visa upp några bilder som jag fått av Johanna som fotades under helgen.


Alla utom Kalle


Wäsbys junior

Mina matcher kommer kanske i ett inlägg senare i veckan. Ska kolla på filmerna ordentligt ett par gånger till och sedan försöka kommentera lite till dem.

Nu är det sova som gäller och full fart imorgon igen.

Det Positiva: Glada människor
Det Negativa: Disträ

Att våga chansa och ta ett steg

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0