Veckans planerade träning

Vecka 19

Måndag: Springa 5 km
Tisdag: Kendo 1,5 h
Onsdag: Rida
Torsdag: Iaido 1,5 h
Fredag: Vila
Lördag: Kendoläger 8 h
Söndag: Kendoläger 8 h

Veckans planering, dagens aktivitet avklarad, med mycket vilja och lite smärta. Mina ben tyckte inte om mig när vi skulle ut och springa i skogen, kändes som om jag inte tog mig framåt alls och de gjorde ont med jämna mellanrum, tog mig runt, men det var inte mycket mer än så, fick stanna och gå några gånger, inte så länge, men blev lite sur när kroppen inte reagerar som jag vill. Jag hoppas, men betvivlar att det känns bättre nästa måndag, denna helg har jag bara tränat tre timmar, efter nästa har jag tränat ungefär 16, vi får se helt enkelt, får väl gå om det är så, ut och röra på sig måste man ju.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0