Update Uteplats

Det växer så det knakar.


Mitt lilla land


Längtar tills jag får skörda små röda tomater


Rött är en fin färg!

Någon som vet var man köper krita så jag kan skriva på skyltarna? Ser ju lite fånigt ut när de bara står där. Salladen är i allafall testäten, båda sorterna ,smakade väldigt gott om jag får säga det själv, väntar med spänning till sockerärtorna och morötterna blir ätbara. Mina mutantsmultron försöker hejvilt ta över hela landet, de kastar iväg sin stängler åt alla håll och jag försöker tålmodigt leda dem tillbaka så att alla plantor hamnar på samma ställe. Det återstår att se om jag hinner smaka på dem, det finns kart i allafall, ska försöka köpa nät i veckan så jag kan skydda dem mot andra som vill äta.

Det Positiva: Mysplats
Det Negativa: Ogräs

Väx, xäx er stora och starka

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin ute plats du har =)



Krita kan man köpa i bokhandlar (boklådor?)

2011-06-19 @ 12:29:16
URL: http://sehvrin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0