Mål 2011

Några av det kommande årets mål

Kendo
- Gradera till 1kyu
- Gradera till 1dan
- Lära mig alla kator, både lång- och kortsvärd
- Ta mig ur poolen på en tävling
- Försöka lära mig ordentlig hiki (bakåt-teknik)

Ridning/Hampushästen
- Felfri clear round
- Förbättre procenten i LC:1 och LC:2 programmen
- Rida en bruksbana utan underkända moment
- Jobba med tempoväxlingar i galoppen

Filuftsliv/Äventyr
- Åka på minst en dykhelg
- Utforska Östergötland (ex. Omberg, Vadstena, Söderköping, Sant Anna skärgård osv)
- Sova i vindskydd
- Vandra ny sträcka av Östgötaleden
- Testa långsfärdsskriskor
- Fjällvandra (Norge?)

Mitt liv
- Lyssna på mig själv och lära mig säga ja/nej utan att ha dåligt samvete.
- Utveckla min matlagning
- Må bra

Det Positiva: Måsättningar
Det Negativa: Överskattning

Goal!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Elinor

det är så bra att ha mål i stället för löften tycker jag :D känns också som att det blir roligare att ha mål att gå efter och sträva efter :D



nu är det bara att kämpa på :D JIPPIII 2011 kommer bli ett fantastiskt år! :D



kramilikram

2011-01-03 @ 15:20:50
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0