Lite efter...

... men nu har jag också Spotify. Har till och med lyckats skapa ett par spellistor.



Jag har också åstakommit lite av punkterna på "att-göra-listan" som jag skrev i morse vid frukostbordet. Rensat kylskåpet bland annat, måste bli bättre på det, fick slänga en massa saker och hittade saker jag inte ens visste att jag hade... Garderoben är också ganska utrensad nu, har till och med lyckats slänga/sortera ut till insamling en massa saker som jag inte ens använder. Nu ska jag försöka tvätta inom de närmaste dagarna så jag vet hur mycket plats som finns. Ibland får jag städyck och får verkligen saker gjorda, tänk om dessa ryck kunde komma en gång i veckan istället för en gång varannan månad, då skulle min lägenhet kunna vara riktigt trevlig.

Imorgon är det ledig dag, förmiddagen ska tillbringas hos Hampus och eftermiddagen vet jag inte riktigt ännu. Förmodligen hinner jag inte med all städning ikväll, så det kan bli lite sådant.

Det Positiva: Städryck
Det Negativa: Äckliga saker i kylskåpet

Music...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0