Hemma!

Hemma igen efter en helg i Malmö med Etsuko Cup och Sugo Cup. Härig helg med mycket kendo och sedan ännu lite mer kendo. Jag fick gå fler matcher än vad jag trodde eller hoppades på och det kändes mestadels bra. Ett längre inlägg om helgen får komma senare, för med en ensam måndag på jobbet befarar jag att krävs mycket sömn. Men efter jobbet och om jag hinner innan jag ska umgås med finaste kommer en berättelse om Kendo, människor, ljud och ännu fler historier att lägga till LBK:s numera ökända bilfärde. Kan också utlova en bild på det vackraste kendoblåmärke jag fått på evigheter, men till dess: En bild på andra blåa saker...


Efter en helg av kendo

Det Positiva: Kendoöverraskningar
Det Negativa: När det inte går som man hoppas och vill...

Bästa kendomänniskorna i välden!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0