Bones

Bones är nog min favoritserie just nu, mest för att jag sett de flesta avsnitt av Navy CIS och tröttnat lite, den serien står dock på tur när jag är klar med Bones och True Blood. Jag är inne på andra sesongen av Bones nu och eftersom den går parallellt på TV kan jag hoppa de avsnitt jag råkat se där. Det finns 5 säsonger hittills och av True Blood har jag "bara" säsong 3 kvar. Jag gillar konceptet att kolla på flera avsnitt på rad istället för att kolla ett och sedan vänta en vecka. Speciellt som mina veckor ser ut kan jag inte följa serier, för jag kommer garanterat att missa.


-Why don´t you just ask him?
-Because last time Bones saw Ebbs it got violent...
-You will be there to protect her.
-She´s not the one who needs protecting, Bones broke his wrist.
-He touched me with his kreepy serial killer hands.
-Better not take Dr Brennan

Kommentarer
Postat av: syster

se, ja han var väldigt grå nu, byter ju päls nu.:) och det tog nåstan en halvtimme att få ut manen, han hade dredds.:)

2010-10-06 @ 18:07:31
URL: http://fraidich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0